کد خبر: ۲۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 15
از لحاظ تامین سخت افزار مورد نیاز طرح نسخه الکترونیک با همکاری بیمه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اجرای ناقص طرح نسخه الکترونیک، باعث خواهد شد تا اعتماد مردم به سیستم درمانی از بین برود.
به گزارش شفاآنلاین:طاهره چنگیز، در جلسه وبینار با مسئولین بیمارستان‌های استان که به صورت مشترک با بیمه سلامت برگزار شد، افزود: همکاری صمیمانه ای در این شرایط سخت صورت گرفته و آمادگی لازم هست تا مسائل و مشکلات پیش رو مرتفع شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم و قانون بودجه امسال کلیه مراکز درمانی مکلف به اجرای نسخه الکترونیک شده‌اند که در این شرایط با همت مضاعف و همکاری شایسته همانند سابق مراکز درمانی جهت تحقق این مهم گام بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از لحاظ تامین سخت افزار مورد نیاز طرح نسخه الکترونیک با همکاری بیمه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

چنگیز گفت: از مهم ترین دغدغه های مراکز درمانی می توان به استفاده همکاران مراکز درمانی از پنل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر، امضا الکترونیک پزشکان، ارتباط HIS بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک ، کاربرپسند شدن سامانه و تجهیز مراکز به سخت افزار مورد نیاز اشاره کرد .
برچسب ها: اجرا ، نسخه ، الکترونیک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: