کد خبر: ۲۸۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 09
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حالی که سرمایه گذاران در انتظار آمار‌های تورم آمریکا و سرنخ‌های جدید از سیاست پولی بانک مرکزی اروپا هستند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.
به گزارش شفاآنلاین:ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران  اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با نوسان قیمت مواجه نبود و با نرخ ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار‌های جهانی بیان کرد: قیمت هر اونس طلا امروز با بیش از ۳ دلار کاهش به ۱۸۹۰ دلار و ۴۶ سنت رسید که تغییر چندانی در این بازار محسوب نمی‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حالی که سرمایه گذاران در انتظار آمار‌های تورم آمریکا و سرنخ‌های جدید از سیاست پولی بانک مرکزی اروپا هستند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش جزئی بود و این فرآیند می‌تواند قیمت اونس جهانی را در روند نزولی نگه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.
برچسب ها: ثبات ، قیمت ، بازار ، طلا ، سکه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: