کد خبر: ۲۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 08
در راستای همکاری های ایران و چین صورت گرفت؛
با توجه به تمایل حضور شرکت‌های چینی در این رویداد بین المللی و همچنین در راستای برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، نماینده فارمکس در کشور چین انتخاب شد.
شفاآنلاین>سلامت>در راستای همکاری های دو جانبه دارویی ایران و چین، نماینده فارمکس خاورمیانه در کشور چین انتخاب شد.

به گزارش شفاآنلاین: به نقل از دبیرخانه نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۱، با توجه به تمایل حضور شرکت‌های چینی در این رویداد بین المللی و همچنین در راستای برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، نماینده فارمکس در کشور چین انتخاب شد.

این کمپانی با توجه به سابقه چندین ساله در حوزه‌های مختلف در کشور چین از جمله برگزاری ایونت های B2B با کشورهای مختلف، آمادگی خود را جهت همکاری با ایران در نمایشگاه فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ اعلام نموده است.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته، شرکت مذکور از طرف نمایشگاه فارمکس خاورمیانه به عنوان نماینده این رویداد بین المللی در کشور چین انتخاب شد.

این شرکت از طریق مذاکره با شرکت‌های چینی که تمایل دارند در زمینه تولید مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی و بسته بندی دارویی با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته باشند، هماهنگی‌های لازم را جهت حضور آنها در فارمکس ۲۰۲۱ صورت خواهد داد.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ از ۲۷ الی ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: