کد خبر: ۲۸۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 03
بالاترین مقام هر دستگاه مسئول اجرای بخش نامه‌ها و ابلاغیه هاست و‌ از این رو با توجه به اعلام قبلی که دستگاه‌های اداری می‌بایست مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی صنعت برق کشور گفت:بازرسی از دستگاه های اداری برای اطمینان از خاموش بودن سیستم های سرمایشی بدون اعلام قبلی آغاز شد.

 به گزارش شفاآنلاین:رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: بازرسی از دستگاه‌های اداری برای اطمینان از خاموش بودن سیستم‌های سرمایشی بدون اعلام قبلی آغاز شد.

به گفته سخنگوی صنعت برق، این برنامه که در قالب هفتمین اقدام فراگیر برق و بدون اعلام قبلی و به صورت ضربتی، ساعتی پیش آغاز شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: بالاترین مقام هر دستگاه مسئول اجرای بخش نامه‌ها و ابلاغیه هاست و‌ از این رو با توجه به اعلام قبلی که دستگاه‌های اداری می‌بایست مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند، اطمینان از اجرای این طرح، با حضور بیش از ۱۵۰۰ گروه عملیاتی و افزون بر ۳ هژار نفر از پرسنل برق در دستور کار قرار دارد.

 رجبی مشهدی تصریح کرد: برق دستگاه‌هایی که مصرف خود را کاهش نداده و سیستم‌های سرمایشی را در روز‌های تعطیل خاموش نکرده باشند، قطع می‌شود.

براساس این گزارش، هفتمین اقدام فراگیر برق با محوریت کاهش الگوی مصرف برق ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصارف ادارات در تعطیلات به صورت ضربتی و بدون اعلام قبلی به سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: