کد خبر: ۲۸۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 14
دولت دوازدهم با تمام قوت برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده ازاد راه تلاش می کند و انشالله این آزاد راه تا پایان دولت تقدیم مردم گیلان خواهد شد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:دولت برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت_قزوین تلاش می‌کند و این آزاد راه تا پایان دولت تقدیم مردم گیلان خواهد شد.
 به گزارش شفاآنلاین:محمد باقرنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  عصر دیروز در بازدیدی سرزده از عملیات تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزاده راه رشت_قزوین در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص تکمیل هرچه سریعتر این بخش از آزاد راه قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت استراتژیک آزاد راه رشت قزوین، گفت: با ساخت و تکمیل این راه مواصلاتی مهم شمال کشور ضمن افزایش امنیت سفر مسافران به استان گیلان تحولات شگرفی در تجارت منطقه ایجاد خواهد شد
نوبخت گفت با بهره برداری کامل از آزادراه رشت قزوین گام مهمی برای اتصال بهتر و آسان تر دریای خزر به خلیج فارس فراهم می شود و گام مهمی برای اتصال ایران به کریدور شمال جنوب موسوم به نوستراک برداشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: دولت دوازدهم با تمام قوت برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده ازاد راه تلاش می کند و انشالله این آزاد راه تا پایان دولت تقدیم مردم گیلان خواهد شد.

۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین شامل حدود ۵ کیلومتر از ابنیه شامل پل های بزرگ و تونل است که بزرگترین دهانه پل این مسیر به طول ۱۳۰ متر و بزرگترین تونل در پروژه به بطول ۱۱۰۰ متر در حال اجراست.

با پرداخت هزینه ساخت پروژه توسط سازمان برنامه بوجه کشور شرایط اجرایی پروژه توسط پیمانکاران با سرعت بیشتر در حال اجرا است.
برچسب ها: تلاش ، تکمیل ، کیلومتر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: