کد خبر: ۲۸۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 08
متهم دستگير شده خود را امید معرفي نمود و در اظهاراتي ضد و نقيض سعي در کتمان حقيقت را داشته که در بازجويي هاي لب به اعتراف گشود
 شفاآنلاین>سلامت>رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو های مزدا3 و کشف سرقت قبل از فروش اموال مسروقه خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین:سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"  بیان داشت: در پي وصول يک فقره پرونده با موضوع سرقت خودرو مزدا به دادخواهي خانمی بررسی موضوع در دستور تيم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه سوم قرار گرفت و اقدامات مبسوطی از سوی کارآگاهان برای کشف خودرو و شناسايي سارقان انجام گرفت.
وی عنوان کرد: پی جویی کارآگاهان ادامه داشت تا اينکه خودرو مسروقه در محدوده شهرستان پاکدشت بصورت اوراق و رها شده کشف شد که نشان از آن داشت سارقان پس از سرقت لوازم و قطعات از جمله سپر و قطعات موتوري، خودرو را در محلي متروکه رها نموده بودند که با توجه به سرقت قطعات و لوازم خودرو و شيوه و شگرد سارقان فرضيه فروش اموال در فضای مجازی و مراکز اوراق فروشي متصور بود.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان با این فرضیه به بررسي سايت هاي فروش اينترنتي به خصوص قسمت فروش قطعات و لوازم خودروي مزدا پرداختند و مشاهده کردند چندين سپر به فروش گذاشته شده که با توجه به اينکه شاکي عکس هايي از خودرو قبل از سرقت در تلفن همراه خود داشت با بررسي عکس ها در نهايت سپر جلوي خودرو شاکي با علائمي که داشت شناسايي شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شماره تماسی که سارقان با آن اقدام به نشر آگهي برای  فروش لوازم سرقتي نموده بودند بررسی و با اخذ دستور قضائي فروشنده در مخفیگاهش دستگیر و  به اداره آگاهي انتقال یافت.
سرهنگ دستخال افزود: متهم دستگير شده خود را امید معرفي نمود و در اظهاراتي ضد و نقيض سعي در کتمان حقيقت را داشته که در بازجويي هاي لب به اعتراف گشود و ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت لوازم و قطعات خودرو مزدا را من براي فروش گذاشتم ولي خودرو را یکی از دوستانم به نام یاسر سرقت کرده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با بررسي سوابق امید مشخص شد وی داراي چندين فقره سابقه سرقت و فروش اموال مسروقه مي باشد و به تازگي از سوي شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 15 تهران به اتهام سرقت خودرو مزدا3 ديگري بازداشت و با قيد وثيقه آزاد شده است.
 وی با اشاره به اینکه در بازرسي از منزل متهم تعدادي لوازم سرقتي خودروي مزدا3 نیز کشف شد، افزود: اقدامات پلیسی برای  شناسايي همدست متهم همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: سارق ، حرفه ای ، مزدا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: