کد خبر: ۲۷۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 01
زیربنای اشتغال آموزش موثر و مهارت آموزی است و دانشگاه‌های مهارت محور و جامعه محور وارد میدان شده اند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون سازمان بهزیستی کشور از ایجاد ٧٠ هزار شغل در سازمان بهزیستی برای مددجویان در سال ١۴٠٠ خبرداد.
به گزارش شفاآنلاین:ذوالفقار یزدان مهر معاون سازمان بهزیستی در آئین افتتاح مراکز جوار کارگاهی اظهار کرد: استراتژی ما توانمدسازی با کرامت انسانی است و با مجاهدت رئیس سازمان بهزیستی جهش جدی‌ در حوزه مسکن و اشتغال داشتیم.
او با بیان اینکه در این بخش به بودجه‌های دولتی اکتفا نکردیم، گفت: تعهد داشتیم ٧ هزار و ۶٠٠ واحد مسکونی را بسازیم، اما در سال ٩٩، ١۶ هزار واحد تحویل دادیم و امسال ٣۴ هزار واحد را تحویل می‌دهیم.

یزدان مهر ادامه داد: تعهد کرده بودیم  تا  ۵۶ شغل را ایجاد کنیم، اما در سال ٩٩، ۶٠ هزار و٧٠٠ شغل شکل گرفت و امسال تعهد ایجاد ۶٠ هزار شغل را داریم و ما ٧٠ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.

معاون بهزیستی گفت: زیربنای اشتغال آموزش موثر و مهارت آموزی است و دانشگاه‌های مهارت محور و جامعه محور وارد میدان شده اند.

او افزود: تفاهم نامه‌ای که امروز منعقد می‌شود بر اساس قانون جامع حمایت از معلولین است  که تاسیس مراکز جوار بهزیستی در این تفاهم نامه دیده شده است، و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای رویکرد نوبتی در حوزه مهارت آموزی داشته باشیم.

یزدان مهر ادامه داد: صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی در این دولت پشتوانه‌ای خواهند بود تا در کنار مهارت آموزی اشتغال پایدار را رقم بزنیم
برچسب ها: ایجاد ، شغل ، یهزیستی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: