کد خبر: ۲۷۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021April 21
طبق رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد به تعدادی واردکننده اجازه واردات واکسن با ارز نیمایی داده شود، اما این امر تاکنون محقق نشده است و قیمت واکسن آزاد نیز پس تائید مجوز ورود مشخص خواهد شد

شفاآنلاین>سلامت> معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد به تعدادی واردکننده اجازه واردات واکسن با ارز نیمایی داده شود، اما این امر تاکنون محقق نشده است.

به گزارش شفاآنلاین: سید راشد جزایری در خصوص انتشار برخی از اخبار مبنی بر فروش آزاد واکسن کرونا در سطح داروخانه‌ها، اظهار کرد: تاکنون واکسنی به این عنوان وارد بازار نشده است و افراد به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم شهرکرد توضیح داد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد به تعدادی واردکننده اجازه واردات واکسن با ارز نیمایی داده شود، اما این امر تاکنون محقق نشده است و قیمت واکسن آزاد نیز پس تائید مجوز ورود مشخص خواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌شود واکسن دولتی خریداری و براساس اولویت در اختیار مردم قرار گرفته شود، اما در خصوص فروش واکسن به‌صورت آزاد هنوز هیچ ابلاغیه و سهمیه‌ای به استان‌ها ارسال نشده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: