کد خبر: ۲۷۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 18
سوء استفاده برخی از مدیران شهرداری از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان، اتفاقی تلخ است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت

شفاآنلاین>سلامت> سوء استفاده برخی از مدیران شهرداری از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان، اتفاقی تلخ است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. نکته اینجاست که به خاطر فقدان کنترلی که در تمام زمینه‌ها وجود دارد برخی از مسئولین این حق را برای خود قائل می‌شوند که از موقعیت‌شان سوء استفاده کنند.

متاسفانه اگر کسی که این عمل مورد تقبیح را انجام می‌دهد، احساس کند که پشتش گرم است و قرار نیست که با فرد تخطی‌کننده برخوردی صورت بگیرد باز هم تشویق می‌شود که عمل زشتش را تکرار کند. بنابراین با توجه به این نکات برخی از کسانی که بر مسند قدرت هستند (در تمامی رده‌ها) این اجازه را به خودشان می‌دهند که این چنین حق مردم را ضایع کنند. اما در شرایطی که مسئله واکسن از مهمترین مسائل کشور است و کسانی که در اولویت واکسن قرار دارند هنوز به درستی واکسینه نشده‌اند، این قبیل سوءاستفاده‌ها سبب نگرانی‌هایی در بین مردم از جمله نادیده گرفتنشان می‌شود.

در واقع این اقدام آن‌ها سبب تحقیر مردم شده است اما نکته اینجاست که این تحقیر تا کجا میتواند ادامه داشته باشد یعنی آنکه بعد از مدتی مردم دیگر در برابر این تحقیرها سکوت نخواهند کرد و رفتار مسئولان را به خودشان بر می‌گردانند. به طور کلی شرایطی پیش آمده که انگار به نظر می‌رسد جان مردم برای مسئولان اهمیت ندارد.

می‌توان گفت که مسئولان با کرونا در تمامی حوزه‌ها از جمله اقتصادی امتحان بدی را پس دادند به طوری که نتیجه آن را در زندگی امروز مردم می‌بینیم. کرونا نشان داد که حتی کادر درمان هم قربانی همین سوء استفاده‌هایی شده که برخی از مسئولین انجام می‌دهند اما برخی از این مسئولان بدانند که تحقیر و سیلی زدن بر صورت مردمی که این همه دلهره دارند بی‌پاسخ نخواهد ماند.امیرمحمود حریرچی/ روزنامه آفتاب یزد
برچسب ها: سلامت ، کرونا ، مسئولان ، مردم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: