کد خبر: ۲۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 14
سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در گشت زنی های انتظامی، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی به 2 دستگاه خودروی کامیونت در محدوده "باقر شهر" مشکوک و دستور توقف آنها را صادر و در بررسی ها مشخص شد که خودروها حامل مقدار فراوانی پارچه های قاچاق هستند.
شفاآنلاین>اجتماعی> رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 450 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد. 

به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ "علی ولی پور گودرزی"  اظهار داشت: در  گشت زنی های انتظامی، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی به 2 دستگاه خودروی کامیونت در محدوده "باقر شهر" مشکوک و دستور توقف آنها را صادر و در بررسی ها مشخص شد که خودروها حامل مقدار فراوانی پارچه های قاچاق هستند.
وی با اشاره به دستگیری رانندگان خودروها، افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان پارچه ها را از یک انبار کالا در جنوب تهران بارگیری و قصد انتقال آن را به بازار تهران داشتند، همچنین مقادیر فراوان دیگری از پارچه های قاچاق در داخل انبار دپو و جمع آوری شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالک انبار شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالا اعزام و در بازدید از این مکان مقادیر دیگری از پارچه های قاچاق کشف و مالک انبار به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع 450 طاقه پارچه فاقد بارنامه و  مجوزهای گمرکی کشف شد، ادامه داد:  هر 3 متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را 18 میلیارد ریال بر آورده کرده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: