کد خبر: ۲۷۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 14
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص جزئیات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران، اظهار داشت: ساعت 9:30 شامگاه بیست و سوم فروردین ماه، نگهبان یک قطعه زمین چهار دیواری در محدوده "کهریزک" با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و تقاضای خدمات پلیسی می کند.
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از فوت 2 برادر در چاهی که به پالایشگاه تهران متصل می شد، خبر داد و گفت: این افراد در شهریور سال گذشته با خرید یک قطعه زمین تصمیم به سرقت از لوله اصلی بنزین را داشتند که در چاه احداثی محبوس و جان خود را از دست داده اند. 
به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" در خصوص جزئیات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران، اظهار داشت: ساعت 9:30 شامگاه بیست و سوم فروردین ماه، نگهبان یک قطعه زمین چهار دیواری در محدوده "کهریزک" با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و تقاضای خدمات پلیسی می کند.
وی با اشاره به اینکه نزدیکترین تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند، عنوان کرد: با حضور ماموران در محل این نگهبان اعلام کرد، مالکان این قطعه زمین  که دو برادر هستند به داخل چاهی که حفر کرده بودند، رفته و مدتی است که بازنگشته اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد، مقدار فراوانی گاز بنزین در چاه جمع شده و  انتهای مسیر چاه را مقداری زیادی بنزین مسدود کرده است که حضور عوامل آتش نشانی و تجهیزات ایمنی ضروری بود.
وی توضیح داد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات که از شب دوشنبه 23 فروردین تا غروب روز گذشته حوالی ساعت 6:30 ادامه داشت، هر 2 جوان  25 و 35 ساله در حالی که جان خود را از دست داده بودند، از داخل چاه خارج شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد که این 2 برادر حدود یک سال پیش قطعه زمین مذکور را خریداری و با حفر چاه قصد سرقت از لوله بنزین انتقالی به شهر ری را داشتند که پس از حفر چاه، هنگام سرقت از لوله براثر فشار زیاد بنزین در داخل چاه محبوس و جان خود را از دست داده اند.
این مقام انتظامی  اظهار کرد: در این رابطه مغنی و نگهبان چهار دیواری که با این 2 برادر همدست بودند شناسایی و دستگیر شدند و هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده به کلانتری انتقال یافتند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: