کد خبر: ۲۷۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 14
یکی از موانع اصلی که در کشور وجود دارد بورکراسی پیچیده و غیر متناسب با نیاز کشور است و به همین دلیل فرآیندها، دریافت مجوزها و مواردی که باید با سرعت انجام شود، متاسفانه محقق نمی شود که ان شاءالله پیگیری و تمامی موانع رفع خواهد شد

شفاآنلاین>سلامت> حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور از سایت تولید واکسن کرونا در مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران در کرج بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های تولید واکسن قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: رییس  سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از بخش های مختلف سایت تولید واکسن کووید19، از دست اندرکاران تولید واکسن کرونا خواست تا چنانچه مانعی در روند کار آنها وجود دارد، مطرح کنند تا سازمان بازرسی در اسرع وقت آن را پیگیری و رفع نماید.

وی طی بازدید از خط تولید واکسن کرونا، ضمن تشکر از دست اندر کاران مجموعه درعرصه تولید گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته نتایج امید بخشی در زمینه تولید واکسن حاصل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افزود: چنانچه اشکال یا موانعی در زمینه تولید واکسن وجود داشته باشد بطور قطع پیگیری خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی از موانع اصلی که در کشور وجود دارد بورکراسی پیچیده و غیر متناسب با نیاز کشور است و به همین دلیل فرآیندها، دریافت مجوزها و مواردی که باید با سرعت انجام شود، متاسفانه محقق نمی شود که ان شاءالله پیگیری و تمامی موانع رفع خواهد شد.
 
رییس  سازمان بازرسی کل کشور در ادامه افزود: خوشبختانه با تلاش دانشمندان و نخبگان عزیز کشور، امروز شاهد پیشرفتهای تحسین برانگیز در رابطه با تولید واکسن کرونا هستیم و قطعا تبدیل شدن ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید واکسن در جهان امکان پذیر خواهد بود.
 
وی اقدامات صورت گرفته در مجتمع را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به قدمت 100 ساله انستیتو پاستور ایران اظهار داشت: اگرچه در چند وقت اخیر شاهد خساراتی به علت شیوع این ویروس بودیم، لیکن از برکات کم نظیر آن می توان به سرعت غیر قابل پیش بینی در تولید واکسن مؤثر کرونا با توجه به تجارب تولید واکسن در انستیتو پاستور ایران اشاره کرد.
 
ویدر پایان اظهار امیدواری کرد که به زودی مردم ایران شاهد تزریق واکسن تولید داخل که البته بخشی از آن به کمک کشور کوبا صورت گرفته، باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: