کد خبر: ۲۷۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 10
ما یک پروژه پر سر و صدا در زمینه بهداشت و درمان داشتیم و آن بیمارستان ملارد بوده که از مطالبات مردم بوده است
شفاآنلاین>سلامت>چراغعلی گفت: سیاست های مهم ما حفظ منابع طبیعی و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز است.
به گزارش شفاآنلاین:عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در خواست ما از اصحاب رسانه این است که حوزه عمرانی و قول‌ها و وعده‌های مسئولین را رصد کنند و به بهبود اوضاع کمک کنند. از مسئولین برای مسائل مختلف قول بگیرند و این وعده هارا پیگیری کنند. انتظار من این است که شما اصحاب رسانه ما را نقد و تحلیل کنید.

وی افزود: از سیاست‌های مهم ما حفظ منابع طبیعی و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز است و به طور مثال ۳۳ تعاونی که درشمال و شمال شرق تهران قرار دارد و مقام معظم رهبری هم به آن اشاره فرموده اند، ساخت آن یک فاجعه است. انتظار ما از اصحاب رسانه این است که به ما کمک کنند.

چراغعلی افزود: ما چرا باید در دی و بهمن به یاد آلودگی هوا افتیم؟ الان باید ببینیم که برنامه چیست و تصمیم بگیریم. برنامه دستگاه‌ها برای مقابله با آلودگی هوا چیست. نمی‌شود بگوییم که مدارس تعطیل شود و مردم بیرون نروند. ما کمسیون‌ها و جلسات و کمیته‌های مختلف داریم که هرکدام رئیس و دبیر مشخص خود را دارد برنامه ما این است که کمیسیون‌های مختلف برای رویکرد‌های متفاوت بگیریم.‌ی در مورد افزایش کرایه تاکسی‌ها گفت: طی گفت و گویی با جناب فرماندار مقرر کردیم که ۳۱ خرداد زمان لحاظ کردن افزایش قیمت کرایه‌ها باشد وطبق قانون هم آن چیزی که به تصویب شورای شهر می‌رسد کمیته‌ی انطباق و فرمانداری تایید میکند لازم الاجرا می‌شود. من با آقای فرماندار صحبت کردم به موافقت رسیدیم که با در نظر گرفتن شرایط روز افزایش کرایه را انجام دهیم و امروز برای ۳۱ خرداد مصوبه از فرمانداری آمده است که از اول اردیبهشت این افزایش قیمت اتفاق افتد. خب آن چیزی که فرمانداری تایید کرده است لازم الاجرا است.

چراغعلی افزود: در حال حاضر به تفکیک اطلاعات ریزی از پروژه‌ها وجود ندارد، اما از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ هم به جهت کیفی و هم به جهت کمی اوضاع خوبی داشتیم و در سال ۱۴۰۰ نیز شرایط بهتری خواهیم داشت و اطلاعات کامل‌تر را تا اواسط اردیبهشت انتقال خواهیم داد.

وی در باره پروژه‌های مربوط به بهداشت و درمان گفت: ما یک پروژه پر سر و صدا در زمینه بهداشت و درمان داشتیم و آن بیمارستان ملارد بوده که از مطالبات مردم بوده است و از نظر مساحت و ظرفیت فضا‌های درمانی ما در سرانه پایینی بوده است. امروز آخرین اخبار آن که دو ساعت پیش به دستم رسید حاکی از این بود که این پروژه به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است و اسکلت ساختمانی آن تکمیل و آماده نصب تجهیزات پزشکی است. اگرچه طول کشید، اما این پیشرفت ۹۵ در صدی قابل توجه است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: