کد خبر: ۲۷۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 31
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرید نجفی را به عنوان رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرید نجفی را به عنوان رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش شفاآنلاین: متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فرید نجفی
معاون محترم تحقیقات و فناوری
  نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد تبصره¬های 2 و 3 ماده 7 اساسنامه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به بند 9 صورت‌جلسه هیات امناء موسسه مورخ 23/10/1399 بدینوسیله جنابعالی به‌عنوان "رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران" منصوب میگردید.
 از شما انتظار دارم تا با اتکال به خداوند متعال و هم‌فکری و تعامل سازنده با اساتید مجرب و جامعه علمی با جدیت تمام به وظایف تعیین شده موسسه در راستای پیشرفت کمی و کیفی تحقیقات و آموزش نیروی انسانی محقق، جهت حل مشکلات اساسی بخش سلامت و اشاعه فرهنگ تحقیق در حیطه علوم پزشکی بپردازید. در این خصوص ضروری است با شناسایی مشکلات اصلی کشور، زمینه را برای مشارکت نخبگان و فرهیختگان علمی فراهم نموده و حرکت علمی کشور را درحیطه علوم پزشکی بیش از پیش تسهیل نمائید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: