کد خبر: ۲۷۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 29
در تحقیقات پلیسی مخفیگاه خریدار لاشه خودرو‌های تصادفی و یکی از متهمان شناسایی و کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در عملیات‌های منسجم و هماهنگ دستگیر کنند.
شفاآنلاین>سلامت> رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان خودرو‌های باری و سواری و کشف ۷۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ کارآگاه  حیدر گودرزی رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان خودرو‌های باری و سواری و کشف ۷۰ فقره سرقت خبر داد.

وی بیان کرد: در پی کشف یک دستگاه خودروی ایسوزوی مسروقه در محدوده کهریزک، مشخص شد که خودرو سند نمره بوده و کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی برای شناسایی مالک خودرو و کشف موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: پس از شناسایی پلاک اصلی خودرو و استعلام وضعیت خودرو از مالک آن، وی اظهار کرد، پس از تصادف شدید در آزاد راه "تهران – قم" لاشه خودرواش را به فرد مشخصی فروخته است.

رئیس پایگاه نهم پلیسی آگاهی تهران اظهار کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از خریدار لاشه خودرو آغاز و کارآگاهان به دست آوردند وی پس از خرید خودرو‌های تصادفی، با همکاری دو تن از همدستانش خودروی‌های سرقتی را سند نمره کرده و به سایر افراد می‌فروشد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه خریدار لاشه خودرو‌های تصادفی و یکی از متهمان شناسایی و کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در عملیات‌های منسجم و هماهنگ دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: خریدار لاشه خودرو‌های تصادفی پس از انتقال به پایگاه نهم این پلیس اظهار کرد، نقشی در سرقت و تغییر مشخصات ارکان خودرو‌ها ندارد، صرفا به دلالی و خرید و فروش خودرو‌های تصادقی و سند نمره می‌پرداخته است.
برچسب ها: فروش ، سند ، نمره ، خودرو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: