کد خبر: ۲۷۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 25
روز گذشته (۴ فروردین)، اورژانس کشور ۱۰ هزار ماموریت داشته که بخش قابل توجهی از آن، حوادث ترافیکی بوده است.
شفاآنلاین>سلامت>کولیوند گفت: اورژانس کشور تا به امروز ۱۰ هزار ماموریت داشته که بخش قابل توجهی از آن، حوادث ترافیکی بوده است.
به گزارش شفاآنلاین:پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۰ اظهار کرد: طرح نوروزی در زمینه بهداشت محیط، تامین دارو و تجهیزات و ... است و ما پوشش همگانی را برای مردم در نظر گرفتیم.

کولیوند گفت: دیدگاه وزیر بهداشت در زمینه مهار کرونا، عدم رفت و آمد در سفرها بوده است. بر اساس بررسی های انجام شده کرونا در دورهمی ها منتقل می شود .

کولیوند ادامه داد: از ۲۵ اسفند تا امروز ۱۱۰ هزار ماموریت انجام شده که ۱۷ هزار ترافیکی و مابقی دیگر حوادث است. همچنین ۶۴ پرواز توسط اورژانس هوایی انجام شده است.

او گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۵۵ هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲۷۷ هزار و ۹۰۰ نفر مرخص شده اند. در این ایام جراحی های اورژانسی و ۶۶ هزار جراحی الکتیو انجام شده است. بیشترین مراجعات به مراکز درمانی مشکلات تنفسی، قلبی و ... بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: بیش از ۳۰۰ هزار بازرسی توسط تیم های بهداشتی انجام گرفته شده است. براساس این بازرسی ها تعداد ۲۰۶۶ واحد متخلف پلمب و ۹ هزار واحد صنفی در این اقدام شناسایی شده اند.

کولیوند افزود: روز گذشته (۴ فروردین)، اورژانس کشور ۱۰ هزار ماموریت داشته که بخش قابل توجهی از آن، حوادث ترافیکی بوده است.

او با بیان اینکه ۱۴۶ هزار و ۱۹۹ تست رپیت روز گذشته انجام شده است، گفت: افراد در هر شرایطی می‌توانند با سامانه ۱۱۵ تماس بگیرند.  داروخانه ها نیز در این ایام باز هستند و فرآورده های خونی به شکل مناسب ذخیره شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: