کد خبر: ۲۷۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 22
تولید دیگر ما اکتان بوستر است که با اضافه کردن ۳ یا ۴ قطره از این محصول در یک لیتر، بنزین معمولی به بنزین سوپر تبدیل می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>دانش آموخته نانو فیزیک دانشگاه کاشان به بیان توضیحاتی درباره تولید بنزین ۱۵۰۰ تومانی به دست محققان کشور پرداخت.
به گزارش شفاآنلاین:محمد داوری، کارشناس ارشد نانو فیزیک از دانشگاه کاشاندرباره تولید بنزین دانش بنیان، گفت: به همت محققان کشور موفق شدیم بنزین دانش بنیانی را با قیمت ۱۵۰۰ تومان تولید کنیم.

این عضو شرکت دانش بنیان دانش آموختگان دانشگاه کاشان ادامه داد: تولید دیگر ما اکتان بوستر است که با اضافه کردن ۳ یا ۴ قطره از این محصول در یک لیتر، بنزین معمولی به بنزین سوپر تبدیل می‌شود.

او افزود: این نوع بنزین در پتنت آمریکا هم ثبت شده که دارای استاندارد یورو ۵ است. از ویژگی‌های این بنزین افزایش عمر موتور و کاهش آلودگی هوا را می‌توان نام برد.

داوری تصریح کرد: از دیگر تولیدات ما آیروژل و هیدروژل است. هیدروژل جاذب آب بوده و در صنایع کشاورزی از آن استفاده می‌شود تا مصرف آب را به این وسیله کمتر کنیم. هیدروژل هم باعث می‌شود در اطراف گیاه آب جمع شده و در مصرف آن صرفه جویی شود.

او افزود: هیدروژل عایق حرارت و صوت است، اگر این هیدروژل یک سانتیمتر ضخامت داشته باشد، یک طرف را تا یک هزار و ۱۰۰ درجه گرما دهیم، طرف دیگر تا ۳۰ درجه گرم می‌شود و می‌توانیم از آن در کوره‌ها و آب سردکُن‌ها استفاده کنیم.

این دانش آموخته نانو فیزیک درباره میزان استقبال از تولیداتشان، توضیح داد: برای بنزین حتی از بازار کشور چین هم درخواست خرید داشته ایم.
برچسب ها: تولید ، ینزین ، کشور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: