کد خبر: ۲۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 21
معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت:با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا رابطه مستقیم با رفتارهای اجتماعی مردم دارد همچنان ورود به محل های شلوغ و پر تراکم، تهدیدی جدی برای شیوع بیماری است.
شفاآنلاین>سلامت>قدرت ویروس کرونا در حال تضعیف است و به زودی این بیماری کنترل خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین:معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام این خبر از مردم خواست تا بهبود شرایط موجود در جامعه صبوری کنند.
آقای سلیمانی افزود:با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا رابطه مستقیم با رفتارهای اجتماعی مردم دارد همچنان ورود به محل های شلوغ و پر تراکم، تهدیدی جدی برای شیوع بیماری است.
وی از شهروندان خواست از رفتن به سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات عید خودداری کنند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و متخصص داخلی و فوق تخصص ریه افزود: نوع ویروس جهش یافته با تکثیر پذیری، انتقال و سرایت بیشتر، خطرناک ‌تر از قبل است و ترشحات تنفسی امکان سرایت بیماری را افزایش می دهد.
به گفته سلیمانی، به دنبال گذر فصل سرما و فرا رسیدن بهار طبیعت، با تهویه هوا در اماکن و منازل گردش ویروس کمتر می شود و شرایط بهتری را پیش رو خواهیم داشت.
وی افزود: در دید و بازدیدهای نوروزی، از دست دادن و روبوسی کردن به ویژه با سالمندان و افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند به منظور جلوگیری از انتقال ویروس جداً خودداری شود.خبرگزاری صدا و سیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: