کد خبر: ۲۷۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 13
در صورت هرگونه حادثه مربوط به حوادث چهارشنبه سوری با تماس با ۱۱۵ از خدمات اورژانس استان استفاده شود.
شفاآنلاین>سلامت> رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کادر درمان استان مرکزی برای مداوای بیماران کرونایی روزهای پرکاری را دارد و نباید با رفتارهای پرخطر چهارشنبه سوری بار وظایف کاری بیمارستان‌ها افزایش یابد.
به گزارش شفاآنلاین:دکتر «پریا بهرامی» روز شنبه  افزود: آمار مصدومان مواد محترقه در روزهای پایانی امسال تاکنون  نسبت به مدت مشابه قبل آن کمتر است و امید می‌رود در سایه مراقبت خانواده‌ها این روند حفظ شود.

وی اظهار داشت: قطع عضو و یا سوختگی شدید در حوادث روزهای اخیر در استان گزارش نشده و فقط تعدادی سوختگی ناشی از نگهداری و انباشت مواد محترقه و بستری بیماران ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خانواده‌ها هفته آخر سال، فعالیت جوانان و نوجوانان خود را نظارت بیشتری داشته باشند تا در قدم اول از بروز حوادث جلوگیری شود.

دکتر بهرامی افزود: در صورت هرگونه حادثه مربوط به حوادث چهارشنبه سوری با تماس با ۱۱۵ از خدمات اورژانس استان استفاده شود.

 وی اظهار داشت:  ۳۴ نفر در اراک، ۲ نفر در شازند و ۲ نفر در کمیجان در چهارشنبه پایانی سال گذشته بر اثر بی‌احتیاطی و مواد محترقه مصدوم شدند و شهرستان‌های محلات و خمین نیز هر کدام در جریان چهارشنبه سوری یک مصدوم داشتند.

۵۸ پایگاه اورژانس زمینی یک پایگاه هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری در استان مرکزی خدمات‌رسانی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: