کد خبر: ۲۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 10
برای انطباق فرآیند رسیدگی به شکایات با بندهای استاندارد، چهار جلسه‌ی ممیزی داخلی در سطح ستاد، شعب و نمایندگی‌های منتخب برگزار گردید
به گزارش شفاآنلاین:شرکت بیمه دی با پیاده سازی الزامات استاندارد ISO 10002  توانست، طی نشست های ارزیابی خود، بدون هیچ گونه عدم انطباق این گواهی را کسب نماید.

به گزارش شفاآنلاین:حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار در این رابطه گفت: شرکت بیمه دی برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود که همانا تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» است، برنامه هایی را تدوین کرده و در همین راستا، پیاده سازی استانداردهای ISO 10002 ، گام مهمی در این مسیر و حمایت از حقوق مشتریان به شمار می آید.

وی افزود: برای انطباق فرآیند رسیدگی به شکایات با بندهای استاندارد، چهار جلسه‌ی ممیزی داخلی در سطح ستاد، شعب و نمایندگی‌های منتخب برگزار گردید و در این راستا، خط مشی رسیدگی به شکایات نیز در بیمه دی تدوین شد. بدین ترتیب، طی برگزاری دو مرحله‌ی ممیزی و بررسی فرآیند رسیدگی به شکایت در کلیه‌‌ی سطوح سازمان ، شرکت بیمه دی توانست استاندارد ISO 10002:2018 را، بدون هیچ‌گونه عدم انطباق کسب نماید.
بیمه دی
برچسب ها: گواهی ، بیمه دی ، فرآیند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: