کد خبر: ۲۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 07
با کشف جسد، موضوع به بازپرس رحیم دشتبان و تیم بررسی صحنه جرم اعلام و تحقیقات در این خصوص آغاز شد

شفاآنلاین>سلامت> جسد مردی ناشناس مقابل بیمارستانی در غرب پایتخت در حالی کشف شد که بررسی‌های اولیه حکایت از قتل وی در محل دیگری دارد.

به گزارش شفاآنلاین: ساعت 9:15 دقیقه صبح شنبه 16 اسفند رهگذرانی که در حال عبور از مقابل بیمارستانی در شهرک غرب بودند، در فضای سبز کنار خیابان متوجه نایلون مشکی رنگی شدند که داخلش جسدی قرار داشت و با مشاهده جسد بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادند.

با کشف جسد، موضوع به بازپرس رحیم دشتبان و تیم بررسی صحنه جرم اعلام و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل ،آنها با جسد مردی حدوداً 35 ساله در حالی مواجه شدند که پس از قتل داخل پتو پیچیده و درنهایت داخل کیسه نایلونی قرار داده شده بود.دست و پاهای جسد طناب پیچ شده بود و شکسته شدن سر قربانی، احتمال قتل بر اثر ضربات جسمی سنگین به سر را بیان می‌کرد.

پزشکی قانونی نیز علت اولیه مرگ را ضربات به سر اعلام کرد و از زمان مرگ 6 ساعت می‌گذشت.بررسی‌ها نشان می‌داد که قتل در محل دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت، پس از اجرای نقشه شان، جنازه را به آن محل انتقال داده‌اند. به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: