کد خبر: ۲۷۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 06
تا این لحظه هیچ کدام از شومن‌های ارومیه، سر قضیه دعوا و صف تهیه روغن در ارومیه دست به گوشی نشده تا حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده با مدیری صحبت کنند

شفاآنلاین>سلامت>  هنوز مشکل کمبود روغن خوراکی در کشور پابرجاست. آنقدر که در گوشه‌ای از کشورمان مردم برای به دست آوردن روغن نباتی حاضر شده‌اند از جانشان بگذرند. در واقع وقتی که غم نان دارند کرونا بی‌اهمیت‌ترین مسئله برایشان می‌شود و برای تهیه نیازشان ولو آنکه ناچیز باشد حاضرند یک دیگر را بزنند وشان و منزلتشان را زیر پا بگذارند.

به گزارش شفاآنلاین: این اتفاقی است که به تازگی به خاطر کمبود روغن نباتی که ناشی از ناتوانی مسئولان در حل آن است در ارومیه رخ داده و ویدئوی آن فضای مجازی را تحت سیطره خود در آورده است. این ویدئو نشان می‌دهد که مرد و زن برای آنکه به روغن نباتی دست یابند ضمن داد و بی‌داد به طرز وحشتناک و اسفباری همدیگر را کنار می‌زنند. اکنون این اتفاق واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «تا این لحظه هیچ کدام از شومن‌های ارومیه، سر قضیه دعوا و صف تهیه روغن در ارومیه دست به گوشی نشده تا حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده با مدیری صحبت کنند. آقایان شومن برای شما هیچ چیزی واجبتر از نمایش نیست».

کاربر دیگری گفته است: «من آخرین بار حدودا ۱۵ سال پیش روغن جامد خریدم و بعد از آن به گفته اطبا دیگر از آن استفاده نکردم. جالب است نمی‌دانستم انقدر استراتژیک است. ولی روغن سرخ کردنی مایع راحت در فروشگاه‌های اینترنتی هست».

دیگری نوشت: «این صف توزیع کروناست نه روغن نباتی».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «درباره اتفاقات صف خرید روغن در ارومیه؛ متاسفانه مقصر اصلی دولت نیست، مقصر فرهنگ ضعیف‌شده و جامعه نامترقی ماست. هرگز در هیچ صفی و به هر دلیلی، نباید پا روی عزت نفسمون بزاریم، اینجا دولت مقصر نیست که مثل انسان متشخص و مومن مغرور عمل نمی‌کنیم!»

کاربران دیگر نوشته اند: «نمی‌دونم اون فیلم که مردم تو ارومیه برای روغن هجوم آوردند پخش کردنش درست هست یا نه. یک لحظه احساس بدی بهم دست داد که داریم با آبروی هم بازی می‌کنیم»، «به نظرمن مشکلات امروزه کشور تو دوبخش خلاصه میشن: ۱. توزیع ناعادلانه ۲. عدم نظارت. مسئولین محترم انقدر سخته این دوتا کار: استعفا بدین لطفا...!»، «پخش
تصاویری ناراحت‌کننده از درگیری در صف روغن در ارومیه احساسات عمومی را جریحه دار کرده است معلوم نیست که چرا با گذشت قریب به یک ماه و حتی بیشتر از آغاز بحران، هنوز چاره‌ای برای این مشکل از سوی مسئولین اندیشیده نشده است؟»روزنامه آفتاب یزد
برچسب ها: روغن ، کرونا ، روغن جامد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: