کد خبر: ۲۷۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 03
با راه‌اندازی این مرکز تخصصی ظرفیت بیمارستان «شهید دکتر چمران» برای بستری بیماران مبتلا به کرونا به ۵۰۰ تخت افزایش می‌یابد.

شفاآنلاین>سلامت> امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم افتتاح مرکز درمانی تخصصی شهید فتح‌آبادی، ویژه بیماران کرونایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت که عاشقانه و مجاهدانه در سنگر دفاع از سلامت مردم جان خود را نثار کردند با اشاره به خدمات گران‌سنگ «شهید دکتر فتح‌آبادی» در بیمارستان فوق‌تخصصی «شهید چمران» که در راه خدمت به بیماران کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: این شهید والامقام و شهید «حبیب‌الله محمدخانی» از کارکنان شریف و خدوم بیمارستان شهید چمران در راه دفاع از سلامت ملی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاردند و نامشان برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

به گزارش شفاآنلاین: حاتمی در ادامه با بیان اینکه افتتاح مرکز درمانی تخصصی ویژه بیماران کرونایی به نام شهید دکتر فتح‌آبادی می‌تواند ارائه خدمات به بیماران کووید - ۱۹ را در سطح بالاتری پوشش دهد، افزود: این مرکز با پیشرفته‌ترین تجهیزات راه‌اندازی شد.

با راه‌اندازی این مرکز تخصصی ظرفیت بیمارستان «شهید دکتر چمران» برای بستری بیماران مبتلا به کرونا به ۵۰۰ تخت افزایش می‌یابد.

وی با افتتاح بخش جدید MRI پیشرفته و بخش جدید سنگ‌شکن برون اندامی و همچنین رونمایی از دستگاه پرتودرمانی بافت‌های سرطانی (IORT) در حین عمل، تصریح کرد: با خرید و راه‌اندازی این تجهیزات پیشرفته، بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران قادر خواهد بود به‌روزترین خدمات درمانی را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها به آحاد کارکنان و خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم ارائه نماید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: