کد خبر: ۲۷۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 02
علی اکبر آشوری بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: امروز هم تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران – شمال و محور کندوان تا ساعت ۱۷ ممنوع است و پس از آن هر دو محور باز می شود.

به گزارش شفاآنلاین:علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران امروز ۱۲ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* بازگشایی آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۷ امروز

وی گفت: تردد در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است و پس از آن هر دو محور باز می شود.

آشوری درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای پرتردد گفت‌: ‌در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است.

* ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین-کرج-تهران و کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره خبر داد.

* برف و باران در جاده های ۷ استان

وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان و خراسان رضوی از بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد.

* آزادراه کرج-تهران با ۱۲۰ هزار تردد پرترددترین جاده کشور

آشوری اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۰ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۷ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۰۶ هزار تردد ثبت شد.

* انسداد محور خرم‌آباد-پلدختر و جاده پونل-خلخال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور سروآباد-پاوه، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان و جاده پونل-خلخال تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی یادآور شد: همچنین محور خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان و محور شهداد-نهبندان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات ۳ تا ۴ صبح

آشوری اظهار داشت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۰۱ دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۷.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: