کد خبر: ۲۷۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 28
یارمحمد حسین بر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده دانشجومعلمان طبق قوانین در نظر گرفته شده از حداقل حقوق در نظر گرفته شده که ٢ میلیون و ٨٠٠هزار تومان است، بهره مند می‌شوند.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره میزان پرداختی عیدی دانشجومعلمان توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین:یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی درباره پرداخت میزان عیدی و حقوق دانشجومعلمان برای سال جدید اظهار کرد: با توجه برنامه ریزی‌های انجام شده دانشجومعلمان طبق قوانین در نظر گرفته شده از حداقل حقوق در نظر گرفته شده که ٢ میلیون و ٨٠٠هزار تومان است، بهره مند می‌شوند.

او  ادامه داد: برای پرداخت عیدی دانشجومعلمان هم طبق ضوابط تعریف شده و ضرایبی که در نظر گرفته می‌شود، دانشجومعلمان با توجه به اینکه از چه زمانی فعالیت خود را شروع کرده اند، مبلغی دریافت می‌کنند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به طور مثال دانشجومعلمانی که مهرماه وارد دانشگاه شده‌اند برای آن‌ها عیدی با توجه به ۶ ماه حضور در نظر گرفته می‌شود.

حسین‌بر درباره میزان کسر حقوق دانشجومعلمان بیان کرد: با توجه به مصوبه مجلس وزارت آموزش و پرورش مجاز است پس از تصویب هیات امناء دانشگاه فرهنگیان نسبت به کسر حداکثر ۲۰ درصد اقدام کند  که در صورت تائید نهایی دانشگاه آن را اجرایی خواهد کرد.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار