کد خبر: ۲۷۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 27
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
امیر حسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امسال حرکت خوبی برای استخدام پرستار و تامین نیروی انسانی در بیمارستانها برداشته شد، البته نیازها را تامین نکرد اما گام بلندی برداشته شد که باید ادامه داشته باشد.
شفاآنلاین>سلامت> نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاران مظلوم واقع شده‌اند و فداکاری‌های آنها به درستی دیده نشده باید به مطالبات آنها رسیدگی و با وجود مشکلات بودجه‌ریزی کشور باید قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا شود.

به گزارش شفاآنلاین: امیر حسین قاضی زاده هاشمی روز شنبه در مراسم گرامیداشت مدافعان سلامت افزود: امسال حرکت خوبی برای استخدام پرستار و تامین نیروی انسانی در بیمارستانها برداشته شد، البته نیازها را تامین نکرد اما گام بلندی برداشته شد که باید ادامه داشته باشد.

وی گفت: پرستاران در یک سال گذشته از جان مایه گذاشتند و برای مراقبت از سلامت مردم در اپیدمی کرونا کم نگذاشتند اما زحمات آنها به طور کامل دیده نشد، باید کار تبلیغاتی موثر و بیشتری در این زمینه انجام شود و ارزش وجودی این کارها به مردم شناسانده شود. عموم مردم قدردان این زحمات هستند و پرستاران را دوست دارند اما باید حق مطلب  ادا شود.

نایب رئیس مجلس افزود: اصلی ترین و با ارزش ترین داشته انسان جان انسان است. هیچ  اولویتی بالاتر از حیات و جان انسان وجود ندارد. اپیدمی کرونا به ما یادآوری کرد که قدر سلامت و اولویت های نظام سلامت را بهتر بدانیم در بودجه ریزی و برنامه ریزی کشور برای ارتقای نظام سلامت تجدید نظر کنیم و بهره وری نظام سلامت را بالا ببریم.

وی ادامه داد: هر زمان خطری برای سلامت مردم بوده است، چه در زمان جنگ، چه در سیل و زلزله و چه در اپیدمی کرونا، پرستاران همیشه در خط اول بودند و تعداد زیادی از آنان نیز در این میدان از بین رفته اند باید  به این نیروهای فداکار که با عشق ورزی و بدون ادعا در خط مقدم مبارزه هستند، بیشتر توجه کنیم و به آنان احترام و عزت بگذاریم.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: