کد خبر: ۲۷۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 27
آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سخت تحریم قرار داریم و فعالیت های وزارت بهداشت و درمان به نوعی معجزه است و آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا پایین آمده، اما به شرط این که مردم توصیه ها را جدی بگیرند.
شفاآنلاین>سلامت>آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه رعایت موازین و اصول بهداشتی از دیدگاه شرع مقدس امری واجب و لازم است، اظهار داشت: برخی هشدارها را جدی نمی گیرند؛ اگر همه مردم عزیز همکاری کنند همین مقدار ابتلا هم از بین خواهد رفت.
 
به گزارش شفاآنلاین:آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سخت تحریم قرار داریم و فعالیت های وزارت بهداشت و درمان به نوعی معجزه است و آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا پایین آمده، اما به شرط این که مردم توصیه ها را جدی بگیرند.
 
این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در جهت کنترل بیماری کرونا از هیچ کاری دریغ نکرده ایم، تأکید کرد: به عنوان مثال وجود فاصله در نماز جماعت از نظر شرعی درست نیست، اما امروز بخاطر ضرورتی که وجود دارد، نماز جماعت ها را با فاصله اجتماعی برگزار می کنیم و این را به مردم نیز اعلام کرده ایم.
 
این مرجع عالیقدر، تبلیغات گسترده و هجمه های سنگین رسانه ای دشمن علیه ایران را مورد توجه قرار داده و بیان کرد: امروز کنترل و مدیریت کرونا به نوعی آبروی جمهوری اسلامی محسوب می شود و این در حالی است که آمریکا و انگلیس و فرانسه در آتش این ویروس در حال سوختن هستند.
 
آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه مسؤلان وزارت بهداشت باید یک اطلاع رسانی و خبررسانی دقیق از فعالیت های خود داشته باشند تا تبلیغات رسانه ای دشمن خنثی شود، فرمود: دشمن در مقابل اطلاع رسانی از طریق مجاری صحیح خلع ید می شود.
 
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به وزیر بهداشت گفت: مجاهدت های شما و همکارانتان در تاریخ خواهد ماند و این برگ افتخاری برای همه شما در صحنه مقابله با این ویروس شوم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: