کد خبر: ۲۷۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 26
ونکاک، سگ وفادار اهل ترکیه وقتی دید که آمبولانس صاحبش را به بیمارستان منتقل می‌کند، خودرو را دنبال کرد و سپس سه چهار روز مقابل در بیمارستان کشیک داد تا اینکه بالاخره صاحبش مرخص شد.

شفاآنلاین>سلامت> ونکاک، سگ وفادار اهل ترکیه وقتی دید که آمبولانس صاحبش را به بیمارستان منتقل می‌کند، خودرو را دنبال کرد و سپس سه چهار روز مقابل در بیمارستان کشیک داد تا اینکه بالاخره صاحبش مرخص شد.

به گزارش شفاآنلاین: کمال سنتورک، اهل ترابزون ترکیه صاحب این سگ که حالا از بیمارستان مرخص شده دراین باره  می‌گوید: «او به من خیلی عادت کرده و من هم مدام دلم برایش تنگ می‌شود، سگ‌ها با خودشان شادی به همراه می‌آورند و مردم را خوشحال می‌کنند.»

بونکاک، سگ وفادار اهل ترکیه وقتی دید که آمبولانس صاحبش را به بیمارستان منتقل می‌کند، خودرو را دنبال کرد و سپس سه چهار روز مقابل در بیمارستان کشیک داد تا اینکه بالاخره صاحبش مرخص شد.

عینور ایگلی، دختر آقای سنتورک هم می‌گوید: «او سه، چهار روز مقابل در بیمارستان منتظر بود. خودش از خانه تا بیمارستان می‌آمد و وقتی حیوان را به خانه بردیم او دوباره فرار کرد و بلافاصله  به سمت بیمارستان بازگشت.»

نگهبان بیمارستان نیز در این باره گفت: این سگ وفادار هر روز ساعت ۹ صبح به اینجا می‌آمد و تا شب می‌ماند و تمایلی به خوردن غذا نشان نمی داد تا اینکه صاحبش بالاخره از بیمارستان مرخص شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: