کد خبر: ۲۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۳ - 2014July 05
شفا آنلاین:میوه ها که غیر آلی می باشد با برخی آفت کش ها بسیار خطرناک از جمله آترازین سم پاشي مي شوند که مي توانند براي سلامتي بسيار مضر باشند.
به گزارش شفا آنلاین،آترازین در کشورهای اروپایی ممنوع است اما هنوز هم  در بسياري از مناطق استفاده می شود ونحوه سم پاشي اين نوع ميوه هاباعث ايجاد مشکلات شديدي از جمله ناباروري مي شود

در سال 2009 دانشمندان دريافتند که هنگامی که زنان باردار آب آلوده به آترازین بنوشند، نوزادان خود را با وزن بسيار کمي به دنيا مي آورند. و تمامي افراد که فاضلاب از شهرستانها در ایالات متحده آمریکا (به سادگی به نام مواد جامد زیستی) در مزارع مزارع در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک شکل از کود مورد استفاده قرار مي گيرد.

غذاهای معمولی نیز به مقدار زیادی از مواد شیمیایی براي رشد بيشتر نياز دارند، پرتقال و توت فرنگي و انگور جزو ميوه هايي هستند که توسط کود هاي بسيار قوي و شيميايي سم پاشي مي شوند و نوع غير ارگانيک آن ها مي تواند براي بدن مضر باشد.

شستن میوه مي تواند باعث از بين رفتن مواد شسميايي شود اما ميوه هاي غير ارگانيک به علت کود هايي خاص که براي تهيه آن ها استفاده شده است م توانند سرطان زا باشند.
برچسب ها: میوه ، آفت ، سم ، سرطان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: