کد خبر: ۲۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ - 2021January 18
رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه از دستگيري عوامل مربوط به انتشار يک کليپ در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدام اين افراد باعث جريحه‌‌دارشدن افکارعمومي شده بود.

شفاآنلاین>سلامت> رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه از دستگيري عوامل مربوط به انتشار يک کليپ در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدام اين افراد باعث جريحه‌‌دارشدن افکارعمومي شده بود.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ ‌حسن حيدري‌ اظهارداشت: پس از انتشار کليپي در شبکه‌هاي اجتماعي که در نزد افکارعمومي بازتاب منفي داشت، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وي ادامه داد: در بررسي‌هاي تخصصي همکاران پليس امنيت عمومي مشخص شد چند نفر خانم در يک مراسم هنجارشکنانه اقدام به آوازخواني کرده و سپس کليپ آن در فضاي‌مجازي منتشر شده بود.

سرهنگ حيدري تصريح کرد: در تحقيقات تکميلي پليس مشخص شد اين اقدام به سفارش يکي از واحدهاي صنفي و با هدف تبليغات توسط يکي از کانون‌هاي تبليغاتي شهر کرمانشاه انجام شده است. رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه افزود: در همين راستا پس از شناسايي کليه عوامل دخيل در اين کليپ هنجارشکنانه، هماهنگي‌هاي لازم با مراجع قضائي براي دستگيري آنها به عمل آمد و همکاران ما نسبت به دستگيري خانم‌هاي هنجارشکن، صاحب واحدصنفي و صاحب کانون تبليغاتي اقدام کردند. سرهنگ حيدري همچنين از پلمب واحدصنفي و دفتر کانون تبليغاتي خبر داد و گفت: پيج‌هاي انتشاردهنده اين کليپ نيز توسط پليس فتا مسدود شد. اين مقام انتظامي اضافه کرد: پليس با هرگونه هنجارشکني و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد مي‌کند. شهر شهيدپرور کرمانشاه جاي اينگونه رفتارهاي خلاف عرف نيست و با خاطيان برابر قانون برخورد مي‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: