کد خبر: ۲۷۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۹ - 2021January 15
هرگز جلسات درس آب و الکترولیت چند ساعته شما را در بیمارستان شریعتی در سالن آمفی تاتر در روزهای جمعه فراموش نمیکنم.

شفاآنلاين>سلامت>دكتر ايرج نجفي استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشكي تهران و فوق تخصص نفرولوژي،در يادداشتي  به بهانه انتشار تاريخچه نفرولوژي به قلم دكتر برومند ،ازتلاش هاي تاريخي اين پزشك برجسته و نامدار كشور قدرداني كرد.
به گزارش شفاآنلاين: در اين يادداشت آمده:


جناب سرور دکتر بهروز برومند پدر نفرولوژی نوین ایران

با سلام و تحییات و تشکر از استاد که مثل همیشه در دفاع از علم و عقلگرایی و ازاله جهل در کمال رشادت به روشنگری پرداختند.
نقش بی بدیل حضرتعالی در پیشرفت دانش پزشکی و خصوصا رشته نفرولوژی و پیوند کلیه در نیم قرن اخیر در کشور بر کسی پوشیده نیست. در زمانیکه اسم میکروسکوپ الکترونی برای بسیاری در ایران شناخته شده نبود؟!  حضرتعالی نمونه های بیوپسی کلیه  بیماران را بصورت روتین بدون هزینه به بهترین مرکز پاتولوژی آمریکا پهلوی استاد خودتان سر کار خانم دکتر آنتونوویچ ارسال میکردید، و بدین وسیله بالا ترین آموزش را با عکسها و جواب های ارسالی به ایران، برای دانشجویان خود به ارمغان میآوردید. بسیاری از این  شاگردان در حال حاضر در ایران و اقصی نقاط جهان بعنوان اساتید و محققان نمونه شناخته شده و مشغول فعالیت علمی هستند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
آنچه استاد دکتر برومند( پدر نفرولوژی) برای ایران , بیماران و پزشکی انجام داده اند و همچنان هم ادامه دارد الگوی هر انسان شریف و درستکار میباشد. حق شناسی و سپاسگزاری از استاد نیز نمایانگر مقام علمی و شخصیت والای دکتر نجفی گرامی است که نخواستند مانند برخی علم فروش و فرصت طلب سکوت پیشه کنند و حقیقت را بالاتر دانستند و بیان کردند.
مصطفی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
من۴۲سال سن دارم مدتی است بعد از نعوظ شد الان درد میکنه ممنونم راهنمایی کنید
زهرا ميرحسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
درود
پروفسور برومند نمونه كامل يك طبيب حاذق و با اخلاق و يك وطن پرست واقعي است .
دکتر شهرزاد عصاره
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
با سپاس از استاد نجفی برای درج این مطلب ارزشمند.
استاد برومند به گردن تک تک ما نفرولوژیستها حق بزرگی دارند. استادی ایشان محدود به یک بیمارستان و دانشگاه نبوده و نیست و با شور و شوقی که برای آموزش به همۀ پزشکان جوان داشته اند، به عنوان یک استاد کاریزماتیک دانشجویان زیادی، از جمله خود من را به تحصیل در علم نفرولوژی جذب کرده اند. پس از فارغ التحصیلی نیز همیشه احساس میکنم استادی دارم که بتوانم برای پیشرفت در عرصه های جدید به راهنماییهای ایشان تکیه کنم. دلسوزی و حمایت گستردۀ ایشان از هر دانشجو و بیماری که از ایشان یاری بخواهد مثال زدنی است و به حق باید ایشان را پدر علم نفرولوژی بخوانیم. امیدوارم خداوند به ایشان عمر بسیار طولانی و با تندرستی عطا کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
هم میهن گرامی مصطفی
بادرود و آرزوی بهبودی برای شما . من متخصص بیماری های داخلی کلیه (نفرولوژیست )هستم گرفتاری شما مربوط به متخصصین مجرای ادراریا جراح کلیه Urologist میباشد. با پوزش ازاینکه نخواهم توانست از رنج شما بکاهم اگر دیر پاسخ دادم به بزرگواری خودتان ببخشید گناه از من نبود شفاانلاین پس از دوروز به درخواست من پرسش شما را برایم فرستاد اکنون هم امیدوارم بزرگواری نموده پاسخ من رابادرس شما بفرستند چون اصل خبر از صفحه. شفاانلاین برداشته شده و دیگر نیست تا رهنمود من را ببینید و مشکل شما برطرف شود برای شما آرزوی بهبودی هرچه زودتر دارم دوستدار بهروز برومند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: