کد خبر: ۲۷۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۹ - 2021January 07
با شناسایی هویت مالک انبارها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضائی و نماینده سازمان صمت از داخل انبارها بازدید کردند.
شفاآنلاین>سلامت>جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 480 میلیارد ریال کالای احتکار شده در 3 انبار بزرگ کالا در جنوب تهران خبر داد. 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین: سردار "حمید هداوند" بیان داشت: در پي ساماندهی انبارهای کالا در جنوب تهران، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند 3 انبار بزرگ کالا را که مقدار فراوانی اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در آن  دپو و جمع آوری شده بود،  شناسایی کنند.
وي تصريح كرد: با شناسایی هویت مالک انبارها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس  و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضائی و نماینده سازمان صمت از داخل انبارها بازدید کردند.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ  با اشاره به اینکه در  بازرسی از داخل انبار ها  59 هزار و 97 حلقه لاستیک سبک و سنگین ،  3 میلیون  و 425 هزار کیلو برنج وارداتی، 71 هزار و 650 کیلو  پودر شیر خشک و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد، افزود: با دستور قضائی  هر سه انبار پلمب و در اختیار امین قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،  عنوان کرد:  کارشناسان ارزش  اموال احتکار شده را بیش از 480 میلیارد ریال برآورد کرده اند.#
برچسب ها: کالا ، احتکار ، انبار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: