کد خبر: ۲۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۳ - 2014July 04
شفا آنلاین:دوره تابستانه سلول‌های بنیادی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در مرکز تحقیقات فناوری "بن‌یاخته" از 29 مرداد تا 2 شهریور برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات "بن یاخته" با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، با هدف آشنایی و آموزش پژوهشگران و دانشجویان،کارگاه های آموزشی در زمینه سلول های بنیادی برگزار می کند.

بیولوژی سلولهای بنیادی و بازبرنامه ریزی سلولی (cell reprogramming)، ژن تراپی با استفاده از miRNA، کاربرد زیست مواد در پزشکی ترمیمی، مطالعه مدلهای حیوانی در سلول درمانی و کاربردهای بالینی سلولهای بنیادی از جمله عناوین کارگاه های آموزشی این مرکز تحقیقات هستند. 

همچنین کارگاه های دیگری با موضوع جداسازی و کشت سلولهای بنیادی جنینی، انتقال ژن به روش لنتی ویروس به سلولهای بنیادی جنینی، انتقال ژن به روش میکرو اینجکشن به سلولهای بنیادی جنینی،تولید داربست نانوساختار و کشت سلولهای بنیادی روی داربست و پیوند داربست به موش آزمایشگاهی جهت آموزش به دانشجویان و پژوهشگران برگزار می شود. 

این دوره تابستانه از 29 مرداد تا 2 شهریور در محل مرکز تحقیقات فناوری "بن یاخته " واقع در سعادت آباد، بلوار24 متری فرهنگ، خیابان دوم شرقی، پلاک 9 برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به www.stemcellstech.com مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: