کد خبر: ۲۷۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۹ - 2021January 05
استاندار تهران با اشاره به لزوم رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی از اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت> استاندار تهران با اشاره به لزوم رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی از اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد کرونا استان تهران در مورد طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در این طرح شناسایی بیماران، رهگیری افرادی که با بیماران در ارتباط هستند، قرنطینه کردن و حمایت دارویی از این افراد اولویت دارد.

وی با تقدیر از فرمانداران و عوامل اجرایی این طرح افزود: خوشبختانه با پیگیری فرمانداران و تیم های اجرایی و نظارتی طرح شهید سلیمانی اثرگذاری مطلوبی در استان داشته و اقدامات در این زمینه پیگیری می شود.

استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: خوشبختانه روند مبتلایان و فوتی های کرونایی در استان تهران سیر نزولی دارد و باید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی این روند ادامه پیدا کند تا شاهد پیک دیگر کرونا نباشیم.

محسنی بندپی سپس گفت: هرگونه عادی سازی و عدم درک اهمیت موضوع شرایط را سخت تر می کند، از اینرو همه باید تلاش کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از این وضعیت صیانت کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: