کد خبر: ۲۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۹ - 2020December 30
در صورتی که مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همچنین تعرفه خدمات درمانی دارند می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خود را با سامانه ۱۹۰ مطرح کنند.
 به گزارش شفاآنلاین:محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باعث می‌شود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند.

وی به سامانه ۱۹۰ اشاره کرد و افزود: در صورتی که مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همچنین تعرفه خدمات درمانی دارند می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد.

حیدری گفت: سامانه‌های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.
مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: