کد خبر: ۲۶۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۹ - 2020December 28
ما لیست تمام رانندگان تاکسی را در اختیار وزارت کار تعاون قرار دادیم و هنوز آمار تعداد رانندگانی که از این وام استفاده کرده‌اند به ما اعلام نشده است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون اتحادیه تاکسیرانی کشور اعلام کرد: در دوره زمانی ۵ اسفند ماه ۹۸ تا ۲۸ آذرماه امسال بر اثر شیوع کرونا ۶۵ درصد از درآمدهای فعالان تاکسیرانی کاهش یافته و بیش از۸۰۰ میلیارد تومان به فعالان این حوزه خسارت وارد شده است.
به گزارش شفاآنلاین:«علی اصلانی» گفت: در نزدیک به یک سال گذشته، کرونا درآمد تاکسیرانان را به نیمه رسانده و میانگین درآمد روزانه را ۶۵ درصد کاهش داده است.وی ادامه داد:
۱۲۳ هزار و ۸۸۸ دستگاه تاکسی با متوسط درآمد روزانه ۱۸۰ هزار تومان در کلان‌شهرها فعال هستند و ۲۹۶ هزارو ۱۱۲ دستگاه نیز با میانگین درآمد ۱۱۰ هزار تومان در شهرهای دیگر فعالیت دارند. بر این اساس درآمد ماهانه یک تاکسیران تهران کمتر از ۵,۵ میلیون تومان است که بیش از نیمی از آن خرج بنزین و نگهداری خودرو می‌شود.اصلانی درباره بسته‌های حمایتی برای رانندگان تاکسی گفت: جز وام ۶ میلیون تومانی حمایت خاص دیگری در نظر گرفته نشده است. ما لیست تمام رانندگان تاکسی را در اختیار وزارت کار تعاون قرار دادیم و هنوز آمار تعداد رانندگانی که از این وام استفاده کرده‌اند به ما اعلام نشده است.وی ادامه داد: از مجموع ۲۴ روز اسفند، ۱۷۶ روز نیمه اول سال و ۸۰ روز پاییز، دقیقا ۸۲۶ میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان خسارت وارد شده است که اگر روزهای باقی‌مانده تا پایان آذرماه را هم به آن اضافه کنیم، خسارت وارده از هزار میلیارد تومان می‌گذرد.
آفتاب یزد

برچسب ها: خسارت ، کرونا ، تاکسیرانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: