کد خبر: ۲۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۹ - 2020December 23
این آکادمی بالاترین موسسه آکادمیک و همچنین مرکز پژوهشی جامع علوم در چین است که نقش بسیار موثری در انجام تحقیقات منجر به تولید فناوری داشته و دارد.
شفاآنلاین>سلامت>در فراخوان همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و آکادمی علوم چین همکاری مشترک برای تولید ۶ محصول مرتبط با کرونا آغاز شد.

 به گزارش شفاآنلاین:در همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران با آکادمی علوم چین از طرح‌های پژوهشی در زمینه مقابله با کرونا با هدف ایجاد بستری برای حمایت از پژوهشگران و محققان حمایت می‌شود.

در این همکاری پژوهشگران دو کشور طرح‌های پژوهشی این حوزه را ارسال کردند و در نتیجه این همکاری ۶ طرح پژوهشی در سه حوزه ساخت کیت تشخیصی، تولید دارو و تولید واکسن برای حمایت مشترک تایید شدند.

بر اساس این گزارش، آکادمی علوم چین(CAS) در نوامبر سال ۱۹۴۹ تاسیس شد. این آکادمی بالاترین موسسه آکادمیک و همچنین مرکز پژوهشی جامع علوم در چین است که نقش بسیار موثری در انجام تحقیقات منجر به تولید فناوری داشته و دارد.

صندوق حمایت از پژوهشگران از سال ۱۳۹۴ همکاری مشترکی با این آکادمی شروع کرد و تاکنون پنج فراخوان با عنوان صندوق علمی مشترک راه ابریشم منتشر شده است. با این فراخوان‌ها فعالیت‌های پژوهشی مشترک میان محققان ایرانی و آکادمی علوم چین در قالب «پروژه‌های تحقیق و توسعه مشترک» و همچنین «برگزاری کارگاه‌های مشترک» انجام می‌شود.
ایسنا
برچسب ها: طرح پژوهشی ، کرونا ، ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: