کد خبر: ۲۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 05
رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی، بر توجه بیمه‌ها به اطلاع رسانی و آموزش به منظور کاهش هزینه‌ها تاکید کرد.

شفاآنلاین>سلامت>شکور امیدی فوق تخصص ایمونولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: در حال حاضر بیمه سلامت با مشکل کمبود منابع مواجه است که اگر تنها بخشی از منابع را به پیشگیری و آموزش اختصاص دهد، بخش قابل توجهی از هزینه‌ها به خصوص در حوزه دیابت که هزینه بسیاری دارد، کاهش می‌یابد.


 به گزارش شفاآنلاین:امیدی بر اختصاص دفترچه به افرادی که تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نیستند، به خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: این انجمن آمادگی دارد که با بیمه‌ها در زمینه آموزش و معرفی بیماران دیابت فاقد پوشش بیمه همکاری داشته باشد.


رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور ادامه داد: کرونا به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن و استرس‌هایی که هر روز در جامعه بیشتر می‌شود، به راحتی جولان می‌دهد. بنابراین در این شرایط بیمه‌ها علاوه بر توجه به مساله آموزش و پیشگیری باید حمایت بیمه‌ای مناسبی نیز از بیماران داشته باشند تا در نهایت با آرامش هر چه بیشتر بر این بیماری غلبه کنیم.


امیدی در پایان بر استفاده از نظرات کاربردی و کارشناسی انجمن‌ها و سازمان‌های علمی از سوی بیمه‌ها برای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه پیشگیری و درمان تاکید کرد.


برچسب ها: بودجه ، سلامت ، آموزش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: