کد خبر: ۲۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 30
تمامی عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه صرف تهیه تبلت برای آموزش آنلاین کودکان متاثر از ایدز خواهد شد.

شفاآنلاین>سلامت>نمایشگاه نقاشی کودکان متاثر از ایدز، به مناسبت روز جهانی این بیماری در نگارخانه مجازی گالری آنلاین برگزار می شود.

 به گزارش شفاآنلاین:علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت گالری آنلاین به آدرس HIV.galleryonline.ir از این نمایشگاه بازدید کنند. تمامی عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه صرف تهیه تبلت برای آموزش آنلاین کودکان متاثر از ایدز خواهد شد.

هم‌زمان با روز جهانی ایدز و در راستای آگاهی‌رسانی درباره پیشگیری از انتشار ویروس اچ‌آی‌وی و اصلاح رفتار جامعه و رفع انگ و تبعیض برای کسانی که با اچ‌آی‌وی/ایدز زندگی می‌کنند، موسسه کاهش آسیب سیمای سبز در قالب پروژه ای به نام «ویروسی که با ما زندگی می‌کند»، برنامه هایی را تدوین کرده است.  

در راستای این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه نقاشی، همزمان سه سازه مهم شهری به رنگ قرمز درآمدند تا اهمیت آگاهی‌رسانی درباره بیماری اچ‌آی‌وی/ایدز را یادآور شوند.

در ماه‌های اخیر به واسطه اپیدمی جهانی بیماری کرونا، بسیاری از افراد جامعه به کرونا مبتلا شده یا به نوعی با آن درگیر بوده‌اند که این تجربه شباهت زیستی فراوانی با افرادی دارد که با بیماری اچ‌آی‌وی/ایدز زندگی می‌کنند که مساله استیگما (انگ)، ضعف شدید جسمانی، مشکلات مالی و بیکاری، ترس از بیماری و همچنین ترس از افشای بیماری از این دست تجربیات است. 

در همین راستا تمامی افرادی که تجربه‌ای از انگ و تبعیض در دوران همه‌گیری کرونا دارند می‌توانند این تجربه را در فضای مجازی با هشتگ #ویروسیکهبامازندگی_میکند منتشر کنند و از این طریق به افزایش آگاهی جامعه در این راستا کمک کنند.

ایسنا


برچسب ها: اچ آی وی ، هنر ، نمایشگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: