کد خبر: ۲۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 26
اواخر شهريور ماه سال جاري پرونده اي با موضوع سرقت به شيوه زورگيري در کلانتري 131 شهرري تشکيل و با دستور مقام قضائي براي رسيدگي تخصصي به پليس آگاهي ارجاع شد.
شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران از دستگیری یکی از سارقان باند 4 نفره زورگیر باشگاه بدنسازی خبر داد و گفت: دستگیری کلیه اعضای این باند در دستور کار قرار داد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین: سرهنگ کارآگاه "حيدر گودرزي" در تشريح این خبر گفت: اواخر شهريور ماه سال جاري پرونده اي با موضوع سرقت به شيوه زورگيري در کلانتري 131 شهرري تشکيل و با دستور مقام قضائي براي رسيدگي تخصصي به پليس آگاهي ارجاع شد.
وی عنوان کرد: شاکي که جواني 27 ساله و ساکن شهرري بود به پايگاه نهم پليس آگاهي مراجعه و اظهار داشت، ساعت 7 بعدازظهر بيست و ششم شهريور ماه در حال تمرين در باشگاه بدنسازي بودم که 4 جوان قوي هيکل وارد باشگاه شدند و پس از تهديد و ارعاب، مرا به بيرون از باشگاه کشاندند و با ضرب و شتم سوار بر خودرو کردند و در ادامه با گرفتن رمز کارت بانکي ام مبلغ 5 ميليون تومان سرقت و سپس در بيابان هاي شهرري مرا رها کرده و متواري شدند .
رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران افزود: با عنايت به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري متهمان در دستورکار تيم مبارزه با جرائم جنايي پايگاه قرارگرفت و کارآگاهان موفق شدند در پي جويي های جرم هويت يکي از متهمان را به نام "بایرام" ساکن حومه تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و پایگاه نهم انتقال دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجووئی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت نقشه سرقت را وی کشیده بود، اضافه کرد: متهم انگيزه خود را از اين کار اختلاف با شاکي بيان کرد، درحالي که شاکي اظهار داشت هيچگونه آشنايي قبلي با متهمان نداشته است.
رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي در پايان گفت: با اعتراف متهم به بزه انتسابي با صدور قرار مجرميت روانه زندان شد و تلاش برای کشف زواياي پنهان پرونده و دستگيري ساير متهمان همچنان ادامه دارد .
برچسب ها: زورگیری ، انهدام ، باند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: