کد خبر: ۲۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 20
قناعتی گفت: ایران از لحاظ تحقیقات و مطالعات در زمینه رادیولوژی جایگاه خوبی داشته و با چند دانشگاه معتبر در این زمینه ارتباط دارد.
شفاآنلاین>سلامت>حسین قناعتی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات رادیولوژی نوین و تهاجمی مسئول مجله ایران گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مقالات رادیولوژی و سی تی اسکن در مجله رادیولوژی ایران جزو معتبرترین مقالات بوده که در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از آن ها از کشورهای خارج وارد شده است. مخاطبان ما می توانند با مطالعه  بیشتر این مقاله ها در زمینه آخرین پیشرفت‌های رادیولوژی ایران اطلاعات کسب کنند و آن ها را در حوزه های گوناگون مورد استفاده قرار دهند. همچنین ایران از لحاظ تحقیقات و مطالعات در زمینه رادیولوژی جایگاه خوبی دارد.

به گزارش شفاآنلاین:قناعتی گفت: سطح تحقیقاتی ایران در زمینه رادیولوژی بسیار بالا بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و توانسته ایم با چند دانشگاه معتبر پروژه‌های جهانی زیادی را انجام دهیم. 

مطالعات رادیولوژی

قناعتی بیان کرد: حدود  ۳۰ تا ۴۰  پروژه مطالعاتی درباره اثرات کووید۱۹ بر انسان انجام داده ایم، که این موضوع نشان می دهد کشور ایران  به خوبی بر این موضوع متمرکز است. در حال حاضر تمام توجه ما روی این پروژه‌ها است تا بتوانیم عملکرد موثر‌ی در این باره کسب کرده و مورد استفاده همگان قرار دهیم و به اینصورت افرادی که مورد آزمایش سی تی اسکن قرار می گیرند کمتر به آن ها آسیب وارد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: