کد خبر: ۲۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 01
شفا‌آنلاين- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با رییس سازمان نظام پزشکی کشور بر ساماندهی علمی و حرفه ای تبلیغات حوزه سلامت با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند.

به گزارش شفاآنلاين به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی روز سه شنبه در دیدار با علیرضا زالی هدف ازتنظیم لایحه مذکور را ساماندهی تبلیغات در مطبوعات و رسانه ها عنوان کرد و افزود: به زودی دولت آن را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم از در اولویت می باشد و از همه چیز مهمتر است اظهار داشت: باید با تمامی رسانه هایی که تبلیغات حوزه های پزشکی و سلامت را انجام می دهند تعامل داشت و تذکرات و توصیه های پزشکی و علمی لازم را به آنها گوشزد کرد.

جنتی از آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری با سازمان نظام پزشکی کشور و تدوین قانون تبلیغات پزشکی مدون در قالب یک تفاهم نامه خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پزشکی کشور می توان آموزش های همگانی درباره مسایل پزشکی و سلامت و تغذیه را از طریق مطبوعات و رسانه ها به مردم ارایه داد و در این میان تایید متخصصان و پزشکان از سوی سازمان نظام پزشکی ضروری است.

جنتی اظهار داشت: در روزنامه ها و دیگر رسانه ها می توان از نویسندگان و صاحبان فن در جهت آگاهی دهی به افکار عمومی کمک گرفت و در قالب مقالات و یادداشت های پزشکی اطلاع رسانی عمومی کرد.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت ایجاد فضایی با نشاط و فرهنگی آمادگی فراهم کردن امکانات فرهنگی و هنری از جمله سینما و تئاتر و ... ویژه جامعه پزشکی کشور را دارد.

در ادامه این جلسه که با حضور حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد، خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین سازمان نظام پزشکی کشور برگزارشد، رییس سازمان نظام پزشکی کشور نیز بر ساماندهی علمی و حرفه ای تبلیغات حوزه سلامت با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.

علیرضا زالی ادامه داد: سیاست ما در دوره جدید ورود جدی تر سازمان نظام پزشکی به حوزه تبلیغات و آموزش همگانی به مردم در این زمینه می باشد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: