کد خبر: ۲۶۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 29
ما هر روز ناظر و تماشاگر زحمات فراوان دکتر نمکی وزیر بهداشت هستیم و حالم بد می شود از اینکه وی در چه زمان بدی مسئولیت داشت البته خدا را شاکریم که در شرایط سختی، این مسئولیت دشوار را بر عهده دارد.
شفاآنلاین>اجتماعی> پرویز پرستویی هنرمند برجسته کشورمان در مراسم دیدار جمعی از هنرمندان و جانبازان آبادان به مناسبت حماسه ۹ آبان و اولین شکست عراق در آبادان و اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی به وزیر بهداشت، اظهار داشت: سختی های کار وزیر بهداشت را همیشه در صدا و سیما و مجالس دیگر می بینم که چه مسئولیت بزرگی را در جنگ نابرابر و جنگ جهانی سوم با دشمن ناپیدایی به نام ویروس کرونا، بر عهده دارد.

به گزارش شفاآنلاین:پرستویی افزود: روزانه شاهدیم که تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خودشان را از دست می دهند و دکتر نمکی تلاش های زیادی می کند که افراد کمتری به این بیماری مبتلا و فوت شوند. در برخی موراد، تخطی از ما مردم است و در جاهایی دیگر، اتفاقاتی که باید رخ دهد، انجام نمی شود.
این هنرمند خاطرنشان کرد: کاری از دست ما بر نمی آید اما فکر کردیم به همراه تعدادی از هنرمندان، جانبازان و مردم عزیز آبادان، از دکتر نمکی تقدیر کنیم و بگوییم که وجود وی برای ما در این شرایط بسیار سخت، خیلی ارزشمند است.
تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی غریبانه و گنام فدا شدند
پرستویی یادآور شد: باید از وزیر بهداشت، پزشکان، پرستاران و تمام نیروهای بهداشتی و درمانی در این شرایط ویژه، تشکر می کنیم و متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد از دست دادن تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی بودیم که غریبانه و گمنام و دور از خانواده، همسر، فرزند، پدر و مادر، فدا شدند تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم.
دکتر نمکی نماینده فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامرئی ویروس کرونا است
وی گفت: هر چه پیش رفتیم، شرایط سخت تری در کرونا در کشور به وجود آمد و به شخصه دعا کرده ام که وزیر بهداشت در شرایط عالم گیری ویروس کرونا، پیروز و سربلند باشد که هست و از دید ملت ایران، دکتر نمکی فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامرئی ویروس کرونا در خط مقدم است و ما هم در کنار وی در پشت خط مقدم، تلاش می کنیم تا وزیر بهداشت تنها نباشد.
محدودیت های بیشتری باید اعمال شود
این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون افزود: بارها وزیر بهداشت گفته و ما هم در دنیای مجازی کوچک خودمان از ملت ایران خواسته ایم که در این شرایط کمک و همکاری کنند و ویروس کرونا را جدی بگیرند و فکر نکنند که "من مشکلی ندارم یا این اتفاق برای من نیفتاده” و همین ذهنیت ها باعث شده که آمار ابتلا و مرگ و میر بیماران افزایش یابد و از دکتر نمکی هم می خواهیم که در هیات دولت، پافشاری کند تا محدودیت های بیشتری اعمال شود.
پرستویی تاکید کرد: بعضی از مردم پروتکل ها و توصیه ها را رعایت کرده و برخی دیگر رعایت نمی کنند اما باید قاطعانه محدودیت هایی که هدف آن در نهایت رفاه بیشتر مردم است، ایجاد شود.
دکتر نمکی دست مریزاد
وی اظهار داشت: دوران دبستان را در یک مدرسه بسیار بزرگ با حیاط و کلاس های بزرگ در منطقه مولوی تهران گذراندم و بعد از سالها، مستندی در خصوص بنده در حال ساخت بود و گفتیم که به این مدرسه برویم بعد وقتی با آن مدرسه روبرو شدم، دیدم آن مدرسه و کلاس ها چقدر کوچک است. خیلی انسانها در زندگی برای ما خیلی اسطوره و شایسته هستند و می گوییم که خدا کند که روزی اتفاقی بیفتد تا بتوانیم از نزدیک او را ببینیم و ما دکتر نمکی را به عنوان وزیر بهداشت و کسی که در شرایط سخت و در خط مقدمی که مشخص نیست و بر خلاف دوران دفاع مقدس، نمی دانیم دشمن و ویروس کرونا کجا است، کار می کند می شناسیم اما در این ایام، دکتر نمکی را بیشتر شناختم و دعا می کردم که روزی حضورا با دکتر نمکی دیدار کنم و بگویم "دست مریزاد”
این هنرمند برجسته کشورمان افزود: امروز دکتر نمکی، جلوه دیگری برای بنده پیدا کرد البته وی جایگاه ویژه ای داشت اما وقتی از نزدیک با وزیر بهداشت برخورد داشتیم، می خواهم بگویم که دکتر نمکی خیلی بزرگوارتر از آن است که در ذهن خودمان می پنداشتیم.
برچسب ها: نمکی ، وزیرر بهداشت ، تلاش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: