کد خبر: ۲۶۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 27
زالی با بیان اینکه منتظر شرایط متفاوت و سخت‌تری برای پایتخت هستیم، گفت: ۴۸۰ هزار واحد صنفی در تهران وجود دارد که همین امر کار ما را سخت می‌کند.

 شفاآنلاین>سلامت>علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران در نشست طرح امنیت و سلامت در پایتخت ضمن تشکر از پلیس گفت: از اولین روز‌های شکل گیری ویروس منحوس کرونا پایه کار بودن پلیس را شاهد بودیم و این ادامه دارد.

 

به گزارش شفاآنلاین:زالی افزود: همه‌ ما باید بدانیم اگر می‌خواهیم بار این بیماری کاهش پیدا کند، راهی جز رعایت دقیق و سختگیرانه اصول بهداشتی وجود ندارد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران گفت: تاکنون نیروی انتظامی ۳۷۰ هزار تذکر در زمینه رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی داده که نشان دهنده عملکرد قوی پلیس است، اما بعضی از بی‌توجهی‌ها به اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی نشان دهنده نیاز به نظارت دقیق‌تر و قرار دادن اقدامات سلبی در کنار اقدامات ایجابی است.

زالی افزود: تجربه پیشین موفق نیروی انتظامی در حوزه‌ بهداشتی و مدنی بسیار به ما کمک خواهد کرد. این چیزی که ما از نیروی انتظامی انتظار داریم، تحقق هرچه سریع‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه برای شهر تهران منتظر شرایط متفاوت و سخت‌تری هستیم، افزود: ۴۸۰ هزار واحد صنفی در تهران در سامانه ما ثبت شده‌اند و نزدیک‌ترین شهر به ما ۱۵۰ هزار واحد صنفی دارد و نشان می‌دهد که کار ما بسیار سخت است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران گفت: براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته، مردم معتقدند که باید با افرادی که ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، برخورد قاطعی صورت گیرد.

برچسب ها: شرایط ، سخت ، کرونایی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: