کد خبر: ۲۶۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 27
رییس پلیس پایتخت از ارائه بیش از ۳۶۲ هزار تذکر لسانی و جریمه بیش از شش هزار خودرو به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی درپایتخت خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت>سردار حسین رحیمی در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت محور در سطح شهر تهران که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: ۶۰۰۰خودرو به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی درپایتخت جریمه شده اند.

به گزارش شفاآنلاین: رحیمی گفت: پلیس با تمام توان و در سطح تمامی رده ها و یگان ها اعم از راهور پلیس پیشگیری، پلیس امنیت، پلیس اماکن و ... در اجرای طرح امنیت سلامت محور که از چند روز پیش در پایتخت آغاز شده مشارکت خواهد داشت و حتی ظرفیت ۵۰ گشت امنیت اخلاقی را نیز در خدمت سلامت و اجرای این طرح در آوردیم.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ گشت مشترک شکل گرفته و اقدام به گشت زنی در سطح شهر و بازدید و نظارت و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی صنوف خواهد کرد، گفت: در این گشت ها علاوه بر پلیس تیم هایی از تعزیرات، صنوف، دانشگاه علوم پزشکی و ... نیز حضور دارند و با تمام توان بر رعایت پروتکل ها نظارت خواهیم کرد.

ارائه بیش از ۳۶۲ هزار تذکر لسانی به بی ماسک ها

رحیمی با بیان اینکه از چندین هفته قبل بحث تذکر لسانی به افراد فاقد ماسک و کسانی که پروتکل ها را رعایت نکنند آغاز شده است، گفت: در همین راستا طی این مدت ۳۶۲ هزار و ۳۹۲ مورد تذکر لسانی از سوی ماموران پلیس به افراد فاقد ماسک و کسانی که پروتکل ها را رعایت نکرده اند داده شده است. ما تاکید کرده ایم که در صورت مشاهده این افراد ماموران از طریق بلندگو یا به شکل تذکر لسانی به افراد تذکر داده و آنان را دعوت به رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک کنند.

رحیمی ادامه داد: در همین راستا نیز تا کنون بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک که در مرکز مهر سروش پلیس تولید شده به شکل رایگان در میان مردم توزیع شده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در همین مدت پلیس از ۲۴ هزار و ۵۰۵ واحد صنفی نیز بازدید کرده است، گفت: ۱۳ هزار و ۵۳۶ واحد صنفی تذکر دریافت کرده و ۷۱۰ واحد صنفی نیز که ضوابط را رعایت نکرده بودند اخطار اولیه پلمب گرفتند که از این تعداد ۱۳۹ واحد متخلف پلمب شدند.

جریمه ۶۰۰۰ خودرو به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک از مقابل در منازل گفت: تمامی خودروهایی که بیشتر از یک نفر در آن حضور داشته باشند باید تمام سرنشینان ماسک بزنند. در همین راستا نیز ۶۰۲۲ مورد اعمال قانون خودرو به دلیل عدم استفاده سرنشینان از ماسک داشتیم.

برچسب ها: خودرو ، پلمپ ، واحد صنفی ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: