کد خبر: ۲۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 26
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: در ۸ ماه گذشته چنین اتفاقی نیفتاده بود که بیماران کرونایی در اورژانس جان خود را از دست بدهند.
 شفاآنلاین>سلامت>خسرو صادق نیت، اظهار داشت: بیمارستان امام(ره) ۵۰۰ تخت برای بیماران سرطانی دارد که اگر آنها را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم ارائه خدمات به بیماران سرطانی محدود و تأخیر در درمان این بیماران و بیماران قلبی و عروقی موجب افزایش خطر مرگ آنان می شود.

به گزارش شفاآنلاین: صادق نیت افزود: اکنون مشکل درباره بیماران کرونایی شدت بیماری و بدحالی بیماران است که در ۸ ماه گذشته چنین اتفاقی نیفتاده بود که بیماران کرونایی در اورژانس جان خود را از دست بدهند.

صادق نیت گفت: بسیاری از بیماران از ترس مراجعه به بیمارستان در منزل درمان می کنند که برخی از آنان درمان های غیر علمی است و زمانی که به بیمارستان مراجعه می کنند بد حال هستند و بلافاصله نیاز به بخش ویژه دارند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام(ره) افزود: اگر این بیماران به موقع به بیمارستان مراجعه کنند می توانیم در بخش عادی به آنان خدمات دهیم.

وی با بیان اینکه نگران مراجعه دیر هنگام بیماران هستیم، گفت: در برخی روزها یک یا دو مرگ در اورژانس بیمارستان امام اتفاق می افتد.

صادق نیت افزود: بیماران از خود درمانی پرهیز کنند و با استفاده از درمانگاه های ۱۶ ساعته و تماس با ۴۰۳۰ برای آنان مشخص می شود به بستری نیاز دارند یا ندارند.

وی گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد بیماران کرونایی که به بیمارستان مراجعه می کنند با درمان سرپایی مرخص می شوند البته در ماه های گذشته این تعداد بیش از ۹۰ درصد بیماران را شامل می شد.

رئیس مجتمع بیمارستان امام(ره)، افزود: بیمارانی که در بخش عادی بستری می شوند دوران بستری آنان یک هفته است و بیمارانی که در بخش ویژه بستری می شوند، حداقل دو هفته تا یک ماه و برخی نیز بیش از یک ماه دوره درمان آنان زمان می برد.

وی گفت: اگر به بیماران کرونایی آموزش مناسب داده شود آنان می توانند دوره نقاهت خود را در خانه سپری کنند و از این کار نتایج خوبی گرفته ایم.


برچسب ها: کرونا ، کووید19 ، بخش ویژه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: