کد خبر: ۲۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 25
بسیاری از افراد هنگام خواب از مشکل خروپف رنج می‌بردند که نه فقط باعث ناراحتی خودشان بلکه موجب ناراحتی اطرافیان نیز می‌شوند.

شفاآنلاین>سلامت> بسیاری از افراد از مشکل خروپف رنج می‌برند که این مشکل می‌تواند باعث ناراحتی افرادی شود که که همراه آن‌ها در اتاق می‌خوابند. اگر همه راه‌ها و درمان‌های توصیه شده برای رهایی از خروپف را امتحان کرده اید و هیچ فایده‌ای نداشته است، در این گزارش یک راه حل ساده خانگی را پیشنهاد می‌کنیم که ممکن است به مشکل شما پایان دهد.

چگونه دوای کاهش خروپف را در خانه درست کنیم؟

به گزارش شفاآنلاین:برای ساخت داروی نیازمند این مواد هستید: یک قاشق غذاخوری ژلاتین بدون طعم، یک قاشق بزرگ نمک، یک لیوان آب، چهل قطره از مخلوط انواع روغن‌های عطری شامل روغن مرزنجوش، سرو، وتیور و اسطوخودوس، یک شیشه کوچک و رنگ‌های خوراکی.

نحوه آماده سازی

سه چهارم لیوان آب را در یک ظرف کوچک بریزید و بر روی درجه حرارت متوسط بگذارید تا گرم شود؛ سپس نمک را به آن اضافه کرده و صبر کنید تا نمک خوب در آن حل شود.

پس از این به آرامی ژلاتین را به آب اضافه کرده و آن را هم زده تا خوب حل شود. سپس ظرف را از روی اجاق برداشته و آن یک چهارم آب باقی مانده را اضافه کنید.

یک راه حل ساده خانگی برای حلاص شدن از شر خروپف

حدود ۲۰ قطره مخلوط روغن عطری داخل ظرف شیشه‌ای کوچک بریزید و با یک تکه چوب آن را هم بزنید. اگر دوست داشتید یک یا دو قطره رنگ خوراکی نیز اضافه کنید. درب ظرف کوچک را محکم ببندید و در یخچال بگذارید تا خوب یخ بزند.

پیش از رفتن به رختخواب درب ظرف کوچک را باز کنید و نزدیک بینی خود قرار دهید. چند نفس عمیق بکشید و از دهان خود آن را رها کنید، سپس آن ظرف را روی میز بگذارید و تمام شب همانجا بماند.

یک راه حل ساده خانگی برای حلاص شدن از شر خروپف

برچسب ها: خروپف ، درمان ، دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: