کد خبر: ۲۶۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 23
رییس موسسه علوم و صنایع غذایی از برگزاری هفتمین کارگاه آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک‌ها به صورت مجازی خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت>دکتر قدیر رجب‌زاده با اشاره به برگزاری هفتمین کارگاه آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک‌ها، گفت: این رویداد توسط موسسه علوم و صنایع غذایی و انستیتو متخصصین صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: زمان برگزاری این کارگاه را در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه سال جاری ذکر کرد و ادامه داد: هدف از این رویداد ارتقاء دانش و فراهم کردن بستر مناسب برای تبادل یافته‌ها و دستاوردهای جدید علمی میان پژوهشگران، صنعتگران و دست اندرکاران حوزه پروبیوتیک‌ها و همچنین افزایش آگاهی در مورد تأثیر مثبت آنها بر سلامت افراد است. 

رجب‌زاده تاکید کرد: این رویداد بین المللی از سال ۲۰۱۴ تاکنون در کشورهای "نیوزلند"، "چین"، "ایران"، "ویتنام"، "مالزی" و "تایلند" برگزار شده است. سومین دوره آن در سال ۲۰۱۶ در ایران به میزبانی این موسسه برگزار شد.

رییس موسسه علوم و صنایع غذایی با تاکید بر اینکه این کارگاه به صورت دوره‌ای در یکی از کشورها برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: هفتمین دوره کارگاه آسیا-اقیانوسیه پروبیوتیک‌ها با محوریت اصلی "افزایش ایمنی در برابر بیماری‌ها با استفاده از پروبیوتیک‌ها" برگزار می‌شود.

رجب‌زاده پروتیوتیک‌ها را از اجزای اصلی برای افزایش و ایجاد غذاهای فراسودمند دانست که نقش مهمی در سلامت‌زایی جامعه دارد.

برچسب ها: بیماری ، ایمنی ، پروبیوتیک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: