کد خبر: ۲۶۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 13
دکتر کان شانلی عصر شنبه گفت: "آخرین آزمایش ویروس کرونا بر اساس استانداردهای شناخته شده فعلی نشان داده است که نزدیکی به رئیس جمهور دیگر برای دیگران خطرناک نیست.
 شفاآنلاین>سلامت>به گفته پزشک شخصی دونالد ترامپ، وی دیگر ناقل بیماری کووید 19 نیست. دکتر کان شانلی عصر شنبه گفت: "آخرین آزمایش ویروس کرونا بر اساس استانداردهای شناخته شده فعلی نشان داده است که نزدیکی به رئیس جمهور دیگر برای دیگران خطرناک نیست.
به گزارش شفاآنلاین: شانلی گفت، اکنون ترامپ می تواند با گذشت حدود ده روز پس از بروز اولین علائم، قرنطینه داوطلبانه خود را مطابق با معیارهای مراجع بهداشتی پایان دهد و آزمایشات انجام شده در دوره بیماری وی، به طور مداوم کاهش شدت و میزان ویروس را نشان داده است.
با این حال، او هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام علائم و تا چه اندازه هنوز در ترامپ وجود داشته، ارائه نکرد. علاوه بر این، كانلی هرگز به صراحت اعلام نکرد كه جواب آخرین آزمایش کرونای ترامپ منفی بوده است. به نظر می رسد که آزمایش اخیر به دلیل وجود میزان اندکی از ویروس هنوز مثبت باشد.
ترامپ روز جمعه حضوری نسبتا طولانی در مقابل دوربین های تلویزیون داشت و روز شنبه نیز برای مدت کوتاهی در مقابل طرفدارانش در کاخ سفید ظاهر شد. سخنرانی او به طور غیرمعمول کوتاه و کمتر از 20 دقیقه بود: در چنین مواردی، ترامپ اغلب بیش از یک ساعت صحبت می کرد.
تیم انتخاباتی ترامپ از رویدادهای تبلیغاتی در ایالت های انتخاباتی فلوریدا، پنسیلوانیا و آیووا طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه خبر داده است. به گزارش دانشگاه جان هاپکینز، تا کنون حدود 7/7 میلیون نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 214 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: