کد خبر: ۲۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 07
رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: کودکان را می‌توان برای مقابله با کرونا آموزش داد؛ گاهی اوقات بچه‌ها بیشتر از بزرگسالان در پیشگیری از کرونا دقت می‌کنند.
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>دکتر رضا شروین بدو از خانواده ها خواست رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به فرزندان خود آموزش دهند و اظهار داشت: کودکان آب بازی را دوست دارند؛ خانواده ها از این طریق می توانند شست و شوی دست را به آنان آموزش دهند. با این اقدام بچه ها شرطی می شوند و استفاده از مواد ضدعفونی را هم یاد می گیرند.

به گزارش شفاآنلاینرضا شروین بدو افزود: همچنین کودکانی که بیماری زمینه ای دارند با دستور پزشک واکسن آنفولانزا بزنند.

رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان تصریح کرد: توقع داریم اعتمادی که به ما شده است، تداوم داشته باشد و ما به مردم و به سیستم درمانی قول می دهیم که این اعتماد را به سرانجام برسانیم.

شروین بدو از برنامه های این مرکز را راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا عنوان کرد و یادآور شد: به دنبال راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا در مرکز طبی هستیم. وزارت بهداشت بدون نیت تبلیغاتی و ادعایی آنچه در توان داشت انجام داد، هدف این وزارتخانه و دانشگاه های علوم پزشکی کمک به درمان مردم است و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: سیستم نظام ارجاع در کشور باید تقویت شود. ظرفیت در بیمارستان های آموزشی باید تعریف شده باشد؛ نیازمند حمایت بیشتر بیمه ها هستیم.

ایرنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: